Tjopp!

Heeeej, kom nyss hem efter att ha hängt hos Lina hela dagen med massa andra tjejer. Elin och Sara fixade nått projektarbete medans jag och Lina drog och köpte glass, sen kom även Fia och Emily förbi ett tag trevligt och träffa dom också :)
Imorron har vi planer att chilla i solen med lite vin om vädret är ok, sen vill jag grilla också vi får se om det! Nu ska jag kolla runt om lite utomlandsresor för jag och A kommer åka någon gång i Juni så det är dags att kolla, sen blir det ett avsnitt desperate housewives och ett GG.
Hoppas ni haft en bra dag och inte stört er på mig för mkt ;) Pyss
Dags att rengöra spegeln maybe?

Kommentarer
Postat av: Gabi

Finaste är du!

2012-05-13 @ 14:47:55
Postat av: sara

Men älskar jag dig elleeeeeer <3

2012-05-13 @ 16:09:29
URL: http://lustrous.blogg.se/
Postat av: Amanda

snyggoooo!:)

2012-05-18 @ 17:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0