Move your ass and your mind will follow.

I 2 veckor har jag kört på nästintill stenhård lchf, och jag är chockad över hur enkelt allt har varit. Kombinerat med många mördarpass och långa promenader/powerwalks och min kropp har aldrig mått bättre. Jag har inga planer på att börja äta pasta, bröd eller socker igen på ett bra tag om någonsin igen? Hursomhelst har jag hittat en livsstil jag  kommer hålla fast vid som är hälsosam och jag hoppas ni som inte tränar eller äter bra kommer bli inspirerade någon gång istället att prova på det. (Och vissa av er borde prova på att sluta vara bittra och avundsjuka över andras val och framgångar och istället ta tag i era liv ni med) :)

 

Lite blandade instagram pics från sommaren

                  

 


Kommentarer
Postat av: A

<3

2012-07-21 @ 13:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0