Loppis

Igår följde jag med mamma och mormor på loppis, sålde massa skit för 2000 spänn som jag endå tänkte slänga och fyndade ett par Converse light, en stor Dior bronzer, en stor ny jättefin ljusgul/guldig glittrande ögonskugga från Makeup store, Kristen zip jeans, Highwaist jeansleggings från Pieces, träningslinne från CRAFT, ett linne från H&M med dragkedja bak och ett par kilklackar därifrån. 200 spänn sammanlagt och allt i princip oanvänt. VÄRT!
Så hur tror ni planerna ser ut idag? Såklart ska jag gå och slösa upp allt och leva fattig igen. Fast får pengar igen om 2 dagar. då ska jag också shoppa. shoppa shopa opa opa 
-
 
Fast egentligen borde jag göra annat för den här högen ligger o ser saftig ut på mitt golv

Kommentarer
Postat av: G

mys hörrrö

2012-07-31 @ 09:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0