24,7 fast update

Tja! Som sagt ni märker väl att det är dött här och det kommer det nog fortsätta vara, min instagram uppdaterar jag knappt heller men lite grejjer finns det där. Det sjuka är att jag hade 1400 bilder när jag kom hem från Turkiet typ men det är bara det att jag inte pallar kolla igenom dom och rensa hit o dit. 
Min senaste vecka har bestått av träning mestadels, jag har ju fått både Fia och min pojkvän att köpa gymkort så känner att jag msåte vara båda till lags så det har blivit en hel del workout.
Igår tog vi dock en vilodag, väl behövligt kan jag säga. Har sån äcklig träningsvärk i hela kroppen, fortfarande. Men idag är det nya tag, pressar minst 2 timmar idag men lär nog bli mer. Har aldrig varit såhär taggad förut :) 
Nu blir det att göra lite mat sen åker jag till 24seven. Ses

Kommentarer
Postat av: A

Starkt jobbat gumman. Duktig du är!!!

2012-07-13 @ 18:47:46
Postat av: Nu

Bilder på dig och A!

Svar: Yes dom kommer också..
Sara

2012-07-14 @ 20:11:18
Postat av: I år?

I år Sara!...

2012-07-16 @ 21:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0